Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza
1778
BLOG

Wszyscy artyści NIE SĄ prostytutkami

Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza Kultura Obserwuj notkę 56

Nawiązuję do piosenki śpiewaka Kazika, który śpiewał, że "wszyscy artyści to prostytutki". Ale racji nie miał, bo wykryłem artystkę, która nie jest. Ona nazywa się Dorota Masłowska i opowiada: "Dostałam propozycję napisania książki dla dzieci, która miałaby być ilustracją tezy, że wszystkie rodziny są równe. Takie, w których jest tylko tata, tylko mama albo rodzice są jednej płci. Ale czy ja wiem, czy są takie same? Przecież siłą rzeczy są zupełnie inne. Pomysł jest fajny, ale jak ja mogę napisac coś, czego treść jest gotowa, a ja mam tylko zgrabnie ją ułożyc?"  No i Masłowska propozycji nie przyjęła.

Tu mamy, po pierwsze, dowód, że sa tacy, którzy chcą za pieniądze wynajmować ludzi, by ci uprawiali propagandę czyli głosili nieprawdę. Chcą finansować głoszenie klamstw - wobec dzieci! - i zarazem prostytuować ludzi. Gdyby ktoś szczerze, od siebie, z serca pisał utwory artystyczne np o miłości homoseksualnej, to proszę bardzo. Ale tu nie o to szło... Po drugie mamy dowód na to, co wyraziłem w tytule tego tekściku. Z jednym tylko się, przy całym szacunku dla Niej, z Panią Masłowską nie zgadzam. Pisze ona: "Pomysł jest fajny." Otóż według mnie nie jest fajny. Skłanianie ludzi, by za pieniądze uprawiali propagandę, by używali swego talentu dla propagowania klamstw, nie jest fajne.

Cytat z: Dorota Masłowska "Dusza światowa. Rozmawia Agnieszka Drotkiewicz". Wydawnictwo Literackie. Kraków 2013.

Nie banuję. Kłótnie na blogach, obrzucanie się uszczypliwościami itd - mam za nudne, nierozwijające.Blog prócz tekstów na różne tematy, zawiera także liczne teksty - ze zdjęciami - krajoznawczo-turystyczne, propagujące mniej znane, a ciekawe, rejony Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura